page_banner

Applicazione di zeolite in l'industria di e costruzioni

A causa di u pesu leggeru di a zeolite, i minerali naturali di zeolite sò stati aduprati cum'è materiali di custruzzione per centinaia d'anni. Attualmente, a zeolite hè un novu tipu di materiale rispettosu di l'ambiente, è l'industria hà scupertu i vantaghji di aduprà zeolite di alta qualità / purezza per pruduce prudutti à valore aghjuntu. I so vantaghji ùn sò micca limitati à a produzzione di cimentu, ma s'applicanu ancu à u cimentu, u mortaiu, a stuccatura, a vernice, u gesso, l'asfaltu, a ceramica, i rivestimenti è l'adesivi.

1. Cimentu, béton è custruzzione
U minerale zeolite naturale hè un tipu di materiale pozzolanicu. Sicondu a norma europea EN197-1, i materiali pozzolanici sò classificati cum'è unu di i principali cumpunenti di u cimentu. «I materiali Pozzolanici ùn saranu micca induriti quandu si mischianu cù l'acqua, ma quandu sò finamente macinati è in presenza d'acqua, reagiscenu cù Ca (OH) 2 à a temperatura ambientale nurmale per furmà u sviluppu di forza Silicate di calciu è cumposti di alluminatu di calciu. Questi cumposti sò simili à i cumposti furmati durante l'indurimentu di materiali idraulici. I Pozzolani sò cumposti principalmente da SiO2 è Al2O3, è u restu cuntene Fe2O3 è altri ossidi. A proporzione di ossidu di calciu attivu adupratu per indurisce pò esse ignorata. U cuntenutu di silice attiva ùn deve esse menu di 25,0% (massa). "
E pruprietà pozzolaniche è u altu cuntenutu di silice di a zeolita migliuranu e prestazioni di u cimentu. A zeolita agisce cum'è stabilizatore per aumentà a viscosità, uttene una migliore operazione è stabilità, è riduce a reazione alcali-silica. A zeolita pò arricchisce a durezza di u cimentu è impedisce a furmazione di crepe. Hè un sustitutu per u cimentu Portland tradiziunale è hè adupratu per pruduce u cimentu Portland resistente à i sulfati.
Hè un cunservatore naturale. Oltre à u sulfatu è a resistenza à a corrosione, a zeolite pò ancu riduce u cuntenutu di cromu in u cimentu è u cimentu, migliurà a resistenza chimica in l'applicazioni d'acqua salata è risiste à a currusione sott'acqua. Usendu a zeolite, a quantità di cimentu aghjuntu pò esse ridutta senza perde forza. Aiuta à riduce i costi di produzzione è à riduce l'emissioni di diossidu di carbonu durante u prucessu di produzzione

2. Coloranti, rivestimenti è adesivi
Tinture eculogiche, vernici è adesivi diventanu di più in più pupulari ogni ghjornu. I minerali naturali di zeolite sò unu di l'additivi preferiti per questi prudutti ecologichi. L'aggiunta di zeolite pò furnisce prudutti rispettosi di l'ambiente è furnisce un ambiente più sanu è sicuru. A causa di a so alta capacità di scambiu di cationi, a zeolite-clinoptilolite pò eliminà facilmente l'odori è migliurà a qualità di l'aria in l'ambiente. A zeolita hà una alta affinità per l'odori, è pò assorbe assai gasi spiacevoli, odori è odori, cume: sigarette, oliu frittu, cibu marciatu, ammoniaca, gas di scarichi, ecc.
A zeolita hè un dessiccante naturale. A so struttura altamente porosa li permette di assorbe finu à u 50% in pesu d'acqua. I prudutti chì cuntenenu additivi zeolite anu una alta resistenza à a muffa. A zeolite impedisce a furmazione di muffa è batteri. Migliora a qualità di u microambiente è di l'aria.

3. Asfaltu
A Zeolite hè un aluminosilicatu idratatu cù una struttura altamente porosa. Hè facilmente idratatu è disidratatu. Hà parechji vantaghji per l'asfaltu à riscaldamentu à alte temperature: l'aggiunta di zeolite riduce a temperatura necessaria per a pavimentazione di l'asfaltu; l'asfaltu mischiatu cù a zeolite mostra a stabilità più alta necessaria è a forza più alta à temperature più basse; Risparmiate energia riducendu a temperatura necessaria per a produzzione; riduce l'emissioni di diossidu di carbonu in u prucessu di produzzione; eliminà l'odori, i vapori è l'aerosol.
In breve, a zeolite hà una struttura altamente porosa è una capacità di scambiu di cationi, è pò esse aduprata in ceramica, mattoni, isolatori, pavimenti è materiali di rivestimentu. Cum'è catalizatore, a zeolite pò aumentà a forza, a flessibilità è l'elasticità di u pruduttu, è pò ancu agisce cum'è una barriera per l'isolamentu termicu è sonore.


Tempu di posta: Jul-09-2021