page_banner

L'aghjurnamentu di a tecnulugia di perlita rende l'implementazione di a custruzzione verde più realistica

a custruzzione verde hè un novu tipu di edifiziu chì avemu avutu per parechji anni, ma ùn sò micca stati implementati. U più impurtante hè chì a ricerca di materiali di custruzzione hè un prucessu crònicu. L'evoluzione recente di a tecnulugia di i prudutti di perlita hè a trasformazione di e cumpetenze di u pannellu d'isolamentu ignifughu in perlita. Hà fattu una cuntribuzione più grande in l'industria di e costruzioni. Questu hè un travagliu pionieru domesticu, è u rolu di a perlita in questu hè fora di parolle.

Sta nova tecnulugia hè stata certificata da un dipartimentu auturitariu, è si basa principalmente in risorse in perlita cum'è oggettu di ricerca. Ciò chì deve esse fattu hè di ottimizà a cumminazione di a so struttura di pori è a cumpusizione di u cimentu. E ricerche sistematiche sò state effettuate nantu à a tecnulugia di preparazione di materiale principale compositu in perlite in fase solida ad alta temperatura è materiale polimeru minerale in perlita solidificata à bassa temperatura, è infine avemu ottenutu una tecnulugia di preparazione chjave: sviluppata bassa densità di massa è conducibilità termica, compressiva forza è forza di flessione U pannellu d'insulazione termica è ignifuga cun alta resistenza à u fretu, resistenza à l'erosione di u ventu è resistenza à u clima hà risoltu cù successu i prublemi di grande cunduttività termica, grande percentuale di danni à a custruzzione, alta espansione di fori aperti è assorbimentu d'acqua, è low cost, è mantene u vulume di perlita Ligera, prestazioni porose, autoisulanti è vantaghji ignifughi inorganici.

L'aghjurnamentu tecnulugicu di a perlita hà purtatu una grande influenza nantu à a nostra vita, prumove a realisazione di a custruzzione verde in case è a trasfurmazione riesciuta di a cuncezzione di materiale di custruzzione. A causa di a perlita hà proprietà d'isolamentu termicu, pò uttene a so propria custruzzioni A custruzzione di l'isolamentu termicu di l'industria è di u pannellu ignifughu, l'alloghju di appartamenti verdi è ecologichi hà bisognu di l'aiutu di perlita.


Tempu di posta: Jul-09-2021